Bejelentkezés

Általános Fogászati Kezelések

Általános fogászati kezelések

Megbízható fogorvost keres? Fogászati problémákkal küzd, de eddig félt megtenni az első lépést? Nálunk jó helyen jár, itt megbízható kezekben van!

Fogászati rendelőnket pácienseink igényeinek megfelelően alakítottuk ki, ahol tapasztalt szakorvosaink segítségével magas minőségi színvonalon nyújtunk teljes körű fogászati ellátást. A kezeléseket nyugodt és barátságos környezetben végezzük, modern alapanyagok és korszerű technológiák felhasználásával. Célunk, hogy fájdalommentesen varázsoljunk egészséges és önbizalommal teli mosolyt Önnek.

Minden korosztály számára biztosítunk tömést, gyökérkezelést, esetlegesen fogeltávolítást, mindezt profi érzéstelenítéssel! A teljes kezelési listához kérjük, tekintse meg az árlistánkat!

Keressen minket bizalommal és jelentkezzen be egy ingyenes fogászati állapotfelmérésre!

Ultrahangos fogkő-eltávolítás (depurálás)

Több millió mikroszkopikus baktérium táplálkozik a fogainkon maradt ételmaradékokból. Ha nem távolítjuk el rendszeresen a lepedéket, akkor az idővel fogkővé alakul át. Sokan úgy gondolják, hogy a fogkő ártalmatlan dolog és nem kíván különösebb figyelmet. A rossz hír, hogy a tartósan kezeletlen fogkő fogínybetegséghez vagy akár fogágy-gyulladáshoz vezethet, ami vérzést, mozgó fogat és esetleges fogvesztést okozhat.

A Help Dental-nál fájdalommentesen történik a fogkő-eltávolítás, nem kell tartania a kezeléstől! A fogkő-eltávolítást egy gépi, ultrahangos eszközzel végezzük, amivel gyorsan, precízen és kellemetlenségek nélkül tisztítjuk meg a fogait. Zárásképpen egy kellemes polírozó kefével és pasztával simára polírozzuk a fogak felszínét.

Ajánlott legalább félévente egyszer felkeresnie fogorvosát, hogy megelőzze a nagyobb mennyiségű fogkő kialakulását és az ezzel járó kellemetlen mellékhatásokat.

Gyökérkezelés

A gyökérkezelés a fog gyökereinek tisztítását, fertőtlenítését és betömését jelenti. Gyökérkezelésre akkor van szükséges, amikor a pulpa, a gyökércsatorna belsejében lévő lágy szövet gyulladásos vagy fertőzött lesz. A gyulladásnak vagy fertőzésnek számos oka lehet:

Amennyiben a gyulladást nem kezelik időben, úgy tályog alakulhat ki a gyökér körül. Ez nagy fájdalommal jár, és ha továbbra sem kezelik, az akár a fog elvesztését is jelentheti.

Mik a gyökér gyulladásának tünetei?
A tünetek közé tartozik a fájdalom; hidegre-melegre való erősebb érzékenység; érintésre vagy rágásra érzékenység; a fog elszíneződése; duzzadt íny vagy a környező nyirokcsomók érzékenysége. Ritkább esetekben viszont lehet tünetmentes is a fertőzés.

Miből áll egy gyökérkezelés?
A teljes kezelés általában 3 alkalomból áll.

Kezdésnek mindenképp szükség van egy röntgenfelvételre. Első alkalommal megnyitjuk a fogkamrát és eltávolítjuk a fogbelet (erek, idegek). Ezután a gyökércsatornákat tágítjuk, fertőtlenítjük és egy speciális gyulladáscsökkentő gyógyszert teszünk bele. Ideiglenes töméssel lezárjuk a fogat, majd pár napig hagyjuk kifejteni a gyógyszer hatását.

Második alkalommal, ha a gyulladás megszűnt, eltávolítjuk ezt a gyógyszeres tömést és egy újabb fertőtlenítést követően átreszeljük a gyökércsatorna falait. Röntgent készítünk a fogról, majd elvégezzük a gyökértömést. Erre ismét egy ideiglenes tömést helyezünk.
Harmadik alkalommal, amennyiben panaszmentes a gyökértömés, lezárjuk a fogat egy végleges fedőtöméssel.

Fájni fog a kezelés?
A páciensek legtöbbször nem éreznek semmit, hiszen a kezelés helyi érzéstelenítéssel történik. Az ideg eltávolítását követően (1. alkalom) általában nincs is szükség érzéstelenítésre, hisz a fog érzéketlenné válik.

Foghúzás

A Helpd Dental-nál törekszünk a fájdalommentes és kíméletes foghúzásra. Az érzéstelenítő injekció előtt egy úgynevezett felülérzéstelenítő spray-vel vagy géllel elérzéstelenítjük a szúrás helyét, így maga a tűszúrás sem okoz kellemetlenséget. Ezt követően tapasztalt szakorvosaink precízen és fájdalommentesen eltávolítják a kihúzandó fogat.

Fogtömés/ Fehér tömés/ Esztétikai tömés

Az egyik leggyakoribb fogászati probléma a fogak szuvasodása. A fogszuvasodás egy hosszantartó folyamat, amely a fogak keményszöveteinek roncsolódását jelenti. Ennek a kialakulása több dologra vezethető vissza. Elsődleges tényezők közé sorolhatjuk a szájban meglévő baktériumokat, illetve bizonyos táplálékokat is, viszont más esetekben szerepet játszik a genetika, a nyál összetétele, a korunk, illetve nemünk is.

Gyakori tünetek: barnás foltok vagy lyukak a fogzománcon; hidegre-melegre való érzékenység; kellemetlen szájszag.
Sajnos a szuvasodás sokszor tünetmentes és nem jár fájdalommal, ezért is fontos, hogy rendszeresen járjunk fogorvoshoz, ezzel is megelőzve a komolyabb és sokszor drágább kezeléseket.

Milyen esetekben alkalmazunk tömőanyagot?
Szuvas fognál; letört-, illetve kopott fognál; amalgámtömés cseréjénél; esztétikai töméseknél (pl.: fogak közti rés zárása); direkthéj felépítésénél

Tömések fajtái:

ÁRAINK

Szerződött Egészségpénztárak

K&H Medicina Egészségpénztár
Danubius Egészségpénztár
Prémium Egészségpénztár
MKB-Pannónia Egészség- és Önsegélyező Pénztár.
OTP Egészségpénztár
Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár
Vitamin Egészségpénztár
Tempo Egészség- és Önsegélyező Pénztár
Patika Egészségpénztár

Galéria

Hatékony módszerek arra, hogyan ösztönözzük gyermekeinket a fogmosásra.

Amint a tejfogak elkezdenek előbújni, azokat minden nap gondozni és tisztítani kell. Az első fog általában már 6 hónapos korban kinő, de ritkán előfordulhat, hogy már születéskor is van 1-2 foga a csecsemőnek.

Vélemények

Módis Attila

"A doktornő a kezelés közben mindig nyugodt és nagyon figyel a betegekre. Alaposan dolgozik és a betegek nagy megelégedésére nagyon szép munkát végez Az egész családunk hozzá jár kezelésre, csak ajánlani tudom mindenkinek."